Your time is limited. Don’t waste it living someone else’s life.

Your time is limited. Don’t waste it living someone else’s life.

Saturday, November 26, 2011

闷.

Aloha. 我好像很久没滚上来了. o.o
很闷啊啊啊啊啊啊啊啊.
Fb 才249个friends online. wth. -.- 少到毛将. aduhh.
在家就是看戏,上网,game-ing. /-\ 好没意义的星期六.
有谁可以陪我出去逛逛啊. :(
<那些年>我都还没看的. :(  说要陪我去都没有...什么承诺. 放屁啊现在. :(
Aiiks. :// 你的承诺到哪里去了.

假期除了闷,还是j. -.-


Bored larhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. :(
Hate this year Holiday.

我很想念我学校的朋友们啊啊啊啊啊.



 :PP

 Kinda like this. :P

I miss you 2 very much. :'/ 



No comments:

Post a Comment